About Me

My photo
Ming~19 years old~currently study in IPGM campus Darulaman~♥ her family, bffs, friends and him♥~a outgoing girl~likes to shopping, listening to music and movies =)~seldom post blog~will be posting blog when free~nice to meet u all~♥

Thursday, April 16, 2009

无奈

每件事情的发生都有其原因
一个问题的存在也有其源头
当事情发生了,偶尔回回头,望望你们的后面,
看看你们所做的一切,
看看有没有伤到别人的心,有没有使别人厌恶
我不会无端端去逃避一个人,这不是我
但当我觉得如果我面对他会让我更不开心的话,
我就会去逃避他。
做每件事都必须要想想,想了才来做,
因为这不只是你的事,而是全部人的事
当你做的事情是会影响到别人时,那就是全部人的事
很想回到以前的日子,开开心心的日子,
不想再这样下去了。
但这不是一天两天就形成的问题,所以要解决也不是一天两天就能解决的。
拜托,不要在我们正努力修补的时候在做些小动作,
因为事情根本会没完没了
真心的希望事情能够赶快解决,不想再这样下去了。

因为很累。

2 comments:

Blu3 Summie said...

Just saw your blog, haha..
Stay tough and happy yea...
Miss yea... ^.^

ming said...

hey, i m also just see u here...
haha... ^^
miss too~~