About Me

My photo
Ming~19 years old~currently study in IPGM campus Darulaman~♥ her family, bffs, friends and him♥~a outgoing girl~likes to shopping, listening to music and movies =)~seldom post blog~will be posting blog when free~nice to meet u all~♥

Wednesday, July 1, 2009

累了

世界真的是如此吗
没有永恒的吗
我已经累了
不想解释了
你了解我的话
不会误会我
不会乱想
不会远离我
我是怎样的人
你不知道吗
你不了解吗
如果不的话
我也不想说什么
但愿你明白
我累了
不想说了

No comments: