About Me

My photo
Ming~19 years old~currently study in IPGM campus Darulaman~♥ her family, bffs, friends and him♥~a outgoing girl~likes to shopping, listening to music and movies =)~seldom post blog~will be posting blog when free~nice to meet u all~♥

Tuesday, March 17, 2009

虚惊一场

刚才错手
把电脑的照片洗个清光
把我吓死了
我的回忆
好的不好的
甜的酸的辣的也或许是苦的
都在里面
我赶快到recycle bin找回
却找不到
眼泪滴下来了
怎么办?
我的一切一切...没了吗?
没了吗?
情急下
赶快把全部在recycle bin的文件全restore回来
再检查回文件
啊~有了有了...
照片全都回来了
眼泪又滴下了
很庆幸
没把它们弄丢了
不然我真的会内疚一辈子

1 comment:

MiNg mInG said...
This comment has been removed by the author.